ЌЕ МИ ВЕРУВАШ ЛИ

Ако ти кажам дека пишувам,
а не ги познавам буквите,
ќе ми веруваш ли?
Ако ти кажам дека не знам
каде е крајот па и почетокот
на светот, ќе ми веруваш ли?
Ако ти кажам дека живеам
кај што не живеам и не живеам
кај што живеам или можеби
воопшто и не живеам,
ќе ми веруваш ли?
Ако ти кажам дека мојата куќа е 
без прозорци и врати без кваки,
ќе ми веруваш ли?
Ако ти кажам дека цел живот сонувам,
а ниедна ноќ не спијам,
ќе ми веруваш ли?
Ако ти кажам дека имам адреса,
а не знам кој ми е бројот,
ќе ми веруваш ли?
Ако ти кажам дека цел живот пеам,
а ниту една нота не научив,
ќе ми веруваш ли?
Ако ти кажам дека во животот сѐ видов,
а цел мој живот слепа сум,
ќе ми веруваш ли?
Ако ти кажам дека цел мој живот зборував, 
а ништо не кажав,
ќе ми веруваш ли?
Ако ти кажам дека за љубов живеам,
а цел живот без неа сум,
ќе ми веруваш ли?

Ако ми поверуваш,
ќе ме љубиш ли и тогаш?


Comments

Popular posts from this blog

ДА ТЕ САКАМ, МАЛКУ Е

Скопје, додека силно те сакам имам најмалку 22 причини да те мразам

ЧАЈ ОД МАЈЧИНА ДУШИЦА И СПОМЕНИ